Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, hastanede müşahede altında tutulacak.
Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, Mecidiyeköy’de trafik kazası geçirdi.
Yakınlarından alınan bilgiye göre Ahmet Nur Çebi’nin kullandığı araca başka bir arabanın çarpması sonrasında Çebi’nin kontrolünü yitirdiği ve önündeki otomobile vurduğu öğrenildi.
Herhangi bir yarası bulunmayan Çebi’nin sabaha kadar tedbir amaçlı olarak geceyi Amerikan Hastanesi’nde geçireceği ifade edildi.
1
Fenerbahçe, Konya’da kabusu yaşıyor! Taraftar ne Ali Koç’u ne de Pereira’yı artık istemiyor
2
24 Yıllık Hasret Bitti: A Milli Takımımız 2026 Dünya Kupası’nda!
3
Fenerbahçe’de Olağanüstü Genel Kurul kararı! Tarih belli oldu
4
ABD’de ilk cep Hamilton’ın
5
Fenerbahçe, 4 yıl sonra ilk kez Konya karşısında ilk 15 dakikada 2 gol yedi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.