DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2798435-0.19511%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
  • SERVİSLER
“Oyuncularım hiçbir şeyi doğru yapamadı”

“Oyuncularım hiçbir şeyi doğru yapamadı”

ABONE OL
31 Ekim 2018 03:00
“Oyuncularım hiçbir şeyi doğru yapamadı”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda 1461 Trabzon’a normal süresi 1-1 tamamlanan maçta, uzatma dakikalarında 2-1 mağlup olan Bursaspor’un teknik direktörü Samet Aybaba, oyuncularının sahada hiçbir şeyi doğru yapamadığını ve bu yüzden kaybettiklerini söyledi.

Bursaspor’un teknik direktörü Samet Aybaba, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, bu tür maçları ciddiye almaları gerektiğini ama bunu yapamadıklarını dile getirdi.

Mağlubiyetin üzüntüsünü yaşadıklarını anlatan Aybaba, hangi ligden ya da hangi yaş grubundan bir rakiple karşılaşıldığının önemi olmadığını kaydederek, “Tek önemli şey, çıktığınız maçı kazanmak.” dedi.

Aybaba, mevcut oyuncularla bir kadro oluşturduklarını ve bu ekibin beklentinin altında kaldığını vurgulayarak, “Oyuncularım hiçbir şeyi doğru yapamadı. Böyle olunca, bu skor ortaya çıktı. Üzgünüz. Kadro içinde yer almak için oyuncular açısından bu maçlar önemlidir. Genç oyuncular için de önemlidir. Arkadaşlarımız bu mesajı alamadılar. Biz önümüzdeki maçlarda bu planla oynamayı düşünüyorduk. Demek ki bu plan doğru değilmiş. 1461 Trabzon’u tebrik ediyorum. Aslan gibi koşuyorlar, mücadele ediyorlar. Futbolcu böyle olmalı. Biz bunların hiçbirini yapmadık. Futbol bu. Bir an önce toparlanıp, önümüzdeki maçlara bakacağız.” dedi.

ZIVALIOĞLU: “KAZANMA İSTEĞİMİZ ÇOK ÜST DÜZEYDEYDİ”
1461 Trabzon Teknik Direktörü Hamdi Zıvalıoğlu, Bursaspor karşısında turu geçtikleri için mutlu olduklarını söyledi.

Takım olarak iyi bir oyun ortaya koyduklarını anlatan Zıvalıoğlu, “Kazanma isteğimiz çok üst düzeydeydi. Oyuncularım çok iyi mücadele ettiler. Sıkıntılarımız hücumdaydı. Çok güçlü bir takıma karşı oynadık. En başta iyi organize olmuş, Samet Aybaba hocanın takımına karşı oynadık. Bu kolay değil. Bunu başardıkları için oyuncularımı tebrik ediyorum.” şeklinde konuştu.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
sakarya escort sakarya escort sapanca escort maltepe escort ataşehir escort anadolu yakası escort pendik escort kadıköy escort bostancı escort ataşehir escort ümraniye escort kartal escort sex hikaye kadıköy escort Mardin En İyi Butik Otel antalya escort bahis forum melbet melbet giriş melbet giriş melbet giriş 1win giriş betwinner güncel giriş 1win giriş mostbet giriş mostbet giriş çeşme escort bodrum escort escort ataköy marmaris escort çerkezköy escort bodrum escort kartal escort donpato.com antalya escort beylikdüzü escort konya eskort seks hikayeleri porno eryaman escort montenegro escort antalya escort bodrum escort escort bayan beylikdüzü escort bayan halkalı escort bayan avrupa yakası escort bayan şişli eskort mecidiyeköy escort bayan şirinevler escort bayan esenyurt escort bayan avcılar eskort şirinevler eskort beylikdüzü http://www.ilogak.com/istanbul/avcilar-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/esenyurt-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/atakoy-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/fatih-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/beylikduzu-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/silivri-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/capa-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/findikzade-escort/ http://www.ilogak.com/istanbul/buyukcekmece-escort/
saç ekimi ev eşyası depolama turkhacks